فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بی نظیرترین دختران دنیا

بازی های آبجی محدثه (3) نمایش پانتومیم یا نمایش صامت

1392/9/24 10:12
نویسنده : مامان زهرا
274 بازدید
اشتراک گذاری

 روش تربیتی که برای محدثه داشتم خیلی به نظر خودم با مزه بود .هیچ وقت یادم نمی آید که مسایلی تربیتی رو با بکن نکن و امر ونهی یادش داده باشم.مثلا من اصلا وابدا به محدثه نگفتم سلام کن.ولی محدثه هیچ وقت بدون سلام وارد جایی نمیشد. من همیشه از نمایش که بیشتر هم پانتومیم بود استفاده میکردم.و محدثه عاشق این نمایش ها میشد.من و محدثه یه موضوعی رو انتخاب میکردیم که بیشتر مربوط به مطالبی بود که تو اون دوره دوست داشتم یادش بدم. فرض کنین ما چند روز دیگه مهمونی دعوت بودیم. من ومحدثه شروع میکردیم به نوبت اجرای نمایش و اون یکی باید تشخیص میداد که من دارم چه کاری انجام میدم.گاهی نقش یه دختر مودب رو داشتم وگاهی یه دختر بد که مثلا بدون سلام وارد میشه به وسایل صاحب خونه دست میزنه و حمله میکنه به میوه.محدثه هم تو نمایشایی که بازی میکرد گاهی خوب میشد وگاهی بد ولی من بیشتر میدیدم نقشای مثبت رو بازی میکنه.ووقتی من نقشای منفی بازی میکردم قشنگ میدیدم که یه حس بد یا خجالت پیدا میکنه.حالا ما از هر چی دلتون بخواد نمایش بازی میکردیم.که به نظر خودم آموزش دستشویی رفتن و آداب مدرسه از همه بهتر بود.البته من این بازی رو سالها قبل که کتاب کلاس اولی ها تغییر کرده بود تو قسمت کار در کلاس کلاس اولی ها دیدم و یاد گرفتم.و خیلی به کارم اومد .وبه این روش خیلی کارها رو تونستم بدون هیچ دردسری با لذت فراوان یاد محدثه بدم.امنیدوارم برای فاطمه هم کارایی داشته باشه.               بازم اگه لطف کنید و در باره این بازی نظر بدین ممنونم .و بعد خودم میام و در موردش میگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)