فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بی نظیرترین دختران دنیا

بازی های آبجی محدثه (10)کاردستی و قصه

1392/9/24 21:42
نویسنده : مامان زهرا
348 بازدید
اشتراک گذاری

این کار رو هم از یه کتاب که محدثه هدیه گرفته بود و الان حضور ذهن ندارم اسمش چی بود ایده گرفتم.به این صورت که من یه قصه کوتاه در مورد کارها و موارد روزمره ای که با محدثه داشتیم وبه نوعی میخواستم نکته ای رو به محدثه یاد بدم .رو مینوشتم و  تعدادی دایره و اشکال هندسی  رواز کاغذ رنگی میبریدم و روی یه برگه سفید میچسبوندم.و محدثه باید اونا رو قیچی میکرد و جایی که خودم با نقطه چین مشخص  کرده بودم میچسبوند و حالا شکل گل یا درخت یا هر چیز دیگه بود خودش شخصیت داستان رو بدست میاورد.البته عکس این کار رو دارم و چند روز دیگه با بقیه عکسا  حتما میزارمش.و باز هم نظر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

م
24 آذر 92 22:20
چه جالب .ولی دخترم هنوز سنش مناسب این بازی نیست . مامان گل پیش ما هم بیا .دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم اگر مایل بودی پیغام بزار برای تبادل لینک. منتظرم