فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بی نظیرترین دختران دنیا

روز بدنیا اومدن فاطمه

1392/5/16 8:49
نویسنده : مامان زهرا
115 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا                                                                                                          سلام سلام سلام امروز اولین مطلب رو در وبلاگ دختران خوب و بی نظیرم میزارم  هرچند فعلا نمیتونم عکس بذارم . دقیقا ساعت ٧و17دقیقه صبح  هستش .فاطمه خانم بیدار شده وداره سی دی میبینه محدثه خانم هم که د یشب خونه ی اقا جونش رفته. بابایی هم که  قبل از بیدار شدن ما رفته مغازه. تصمیم گرفتم قبل از گذاشتن هر چیزی خاطراتی که قبلا براتون نوشتم رو انجا بذارم . از روز اول شروع میکنم.                                                              روز بدنیا اومدن فاطمه جون                                                                                   محدثه خانم رو بردیم خونه خاله پیش نیلوفر گذاشتیم .وقتی من ومادر جون وخاله پروین وارد بیمارستان شدیم  عمه فریده رو دیدیم که خیلی وقت بود اونجا منتظر ما نشسته بود.دیدی عزیزم همه برای دیدنت عجله داشتن. خلاصه با تمام ترسی که من از اتاق عمل داشتم بلاخره  حدود ساعت 11عمل شدم  وقتی تو گلم بدنیا اومدی من یه لحظه دیدمت انگار کبود شده بودی ,منم ترسیدم ومدام می گفتم چرا بچم کبوده که دکتر تو رو اورد پیشم وگفت چرا اینجوری میکنی ببین چقدر دخترت خوشگله منم سریع بوست کردم . بعداز ظهر وقت ملاقات که شد همه اومدن دیدنمون عمه های مامان وخاله زهرا ,لیلا عمو,  ازاده وزهرا,خاله سپیده و نیلوفرو مادر . بابا ومحدثه  جون با دسته گل خوشگل و شیرینی اومدن و حسابی دوستت بردن وبرات ذوق کردن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)