فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بی نظیرترین دختران دنیا

مهمونی رفتن تنهایی دخملی

1392/8/30 18:38
نویسنده : مامان زهرا
196 بازدید
اشتراک گذاری

.امروز عمو اسماعیل و زنعمو و اقااینا خونمون بودن.وقتی میخاستن برن تو هم با عمو رفتی منم گفتم عمو ببرت مغازه پیش بابا ولی برده بودنت خونه پیش علی.الان معلوم نیست اونجا داری چکار میکنی دلم حسابی شور میزنه .حتما حسابی اذیت میکنی.شایدم داری با علی بازی میکنی کاش یه عکس از علی کوچلوی ناز داشتم یا یه عکس از دوتاتون تا اینجا بزارم.دخمل نازم اولین مهمونی تنهاییتو رفتی خونه علی . البته علی هم چند روز پیش اومده بود خونه ی ما ومن چقدر دلم میخواست هر روز میومد پیشت.آخه خیلی دوست با ادب ومهربونیه تازه خیلی ناز و دوست داشتنیه.دلم برات تنگ شده.

الان اومدی .وای فکر نمیکردم دل تو هم برای ما تنگ شده باشه .تا بابایی اوردت دویدی آبجیتو بوسیدی و بعد هم اومدی منو بوسیدی .بعدش هم رفتی خامه رو که خریده بودی اوردی باز کردم برات و شروع کردی خوردن .الانم که سرگرم بازی ابدایی انبر شدی که بعدا در موردش مینویسم.راستی بعد که زنعمو رو ببینم ازش میپرسم خونشون چکار کردی و میام اینجا مینویسم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)