فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بی نظیرترین دختران دنیا

ترک اعتیاد سی دی

1392/9/5 18:50
نویسنده : مامان زهرا
119 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جان به شدت وابسطه به سی دی کارتون شدی که من خیلی اینو دوست ندارم و دارم سعی میکنم این عادت رو ترکت بدم .برای همین با همدیگه بیشتر بازی میکنیم .یه سری بازی که خودمون ابداع کردیم و یه سری بازی که از دوستان اینترنتیمون یاد گرفتیم .ومهمتر از همه بازی های اختراعی خودت .بله خودت بازی ابداع کردی .از خیلی وقت پیشا.میخوام در مورد بازیهامون بنویسم و عکس هم بزارم ولی به علت پاره ای از مسائل موکولش میکنم به چند روز آینده. راستی عزیزم چقدر دوست دارم دوستای جدیدتری داشته باشیم و به وبلاگای بیشتری سر بزنیم و ازشون چیزای خوبی یاد بگیریم . نمی دونم از کی سی دی دیدن رو شروع کردی ولی اینم بگم که خیلی سی دی کادو میگیری و این باعث میشه زیاد پای TVبشینی . تازگیها که میبینم کمتر میری طرف TVکلی ذوق میکنم .امیدوارم بیشتر با هم سر گرم بشیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)