فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بی نظیرترین دختران دنیا

ره آورد مهد کودک

1392/10/22 20:42
نویسنده : مامان زهرا
193 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقت پیش تصمیم گرفتم ببرمت مهد تا یه مقدار از نظر حرف زدن پیشرفت کنی.این برچسب ها رو هم مربی مهد چسبوند رو دستت .بچه ها که با هم شعر میخوندن دستت رو رو گوشت میزاشتی و میگفتی نه نه.فقط یه کم نقاشی کشیدی نه بازی کردی نه با بچه ها دوست شدی و از کنار من هم تکون نخوردی.یه روز دیگه هم بردمت و باز خوشت نیومد منم گفتم اجبار که نیست و صرف نظر کردم.حالا هم با اینکه یه ماهی میشه از این ماجرا گذشته هر وقت از جلوی اون مهد رد میشیم اخمات میره تو هم و میگی کودک نــــــــــــــه!!!!!!!!!

 

ز

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله ی ادریس :)
19 دی 92 19:55
سلام نی نی نازی دارید ممنون که سر زدید بله طراحی قالب و کل وبم رو خودم طراحی کردم چون من طراح قالب وب نگر هستم اگه خواستید خبرم کنید راهنمائیتون کنم ممنون میتونم برای شما هم طراحی کنم